منتدى كراديس
منتدى كراديس
منتدى كراديس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى كراديس

منتدى شباب كراديس

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

رسالة الى اعضاء المنتدى وكل اللى فية

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ريم
نجم كراديس
نجم كراديس
ريم

رسالة الى اعضاء المنتدى وكل اللى فية  Empty
مُساهمةموضوع: رسالة الى اعضاء المنتدى وكل اللى فية    رسالة الى اعضاء المنتدى وكل اللى فية  Emptyالجمعة 11 فبراير 2011, 4:03 am

طبعا هو العنوان باين انا عايزة اقول اية انا بس ها اسال سوال وياريت حد يرد عليا هو المنتدى مالة كدة محدش عاد بيدخلة ولا اية يا جماعة المنتدى دى بجد خسارة ان مش حد يكتب فية يواريت الكل يدخل ويرجع المنتدى زى الاول واحسن كمان انا يمكن علشان مش دخلت من زمان بقول كدة ويمكن كلامى غلط وهو المنتدى شغال مش عارفة على العموم ياريت يا جماعة المنتدى يرجع زى الاول فين احلى اعضاء وائل واسماعيل ومنير وسلمى ووليد وجنيور وهيرو وكابو وسامح ومحمد سعد والزعيم المصرى فين الناس دى كلها وسورى يا جماعة للى مش قلت اسمة لانى مش متذكرة الكل وانا بتمنى ان المنتدى يرجع زى الاول واحلى فياريت كلة يشارك فية
الفرعون العاشق
نجم كراديس
نجم كراديس
الفرعون العاشق

مُساهمةموضوع: رد: رسالة الى اعضاء المنتدى وكل اللى فية    رسالة الى اعضاء المنتدى وكل اللى فية  Emptyالجمعة 11 فبراير 2011, 10:03 pm

اوعدك ياريم هايرجع وبكرة تقولي العاشق قاله بس احنا مش عارفين ظروف الناس

فيه ايه وكل واحد ادري من الي ان بقوله كويس اوي انا شخصيا يعتبر من ضمن الناس الي مش

معروفين اوي في المنتدي بس انا بجد حبيتكو وانا نفسي المنتدي يرجع زي الاول واكتر

ومتنسنياش بقي ياريم من ضمن التشكيلة الي فاتت دي
ريم
نجم كراديس
نجم كراديس
ريم

مُساهمةموضوع: رد: رسالة الى اعضاء المنتدى وكل اللى فية    رسالة الى اعضاء المنتدى وكل اللى فية  Emptyالسبت 12 فبراير 2011, 2:04 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه طبعا سورى ان انا مش زكرت اسمك بس بجد انا مش عت فاكرة حد قوووووووووووووووووووى واوعدك انى مش ها انسالك المرة الجاية وانا مقدرة ظروف الناس بس كنت حبة ان المنتدى يرجع زى الاول بكل الناس اللى كانت فية حسة كدة ان هو نايم مش زى الاول وان شاء الله يرجع زى الاول واحسن
جنيور
نجم كراديس
نجم كراديس
جنيور

مُساهمةموضوع: رد: رسالة الى اعضاء المنتدى وكل اللى فية    رسالة الى اعضاء المنتدى وكل اللى فية  Emptyالسبت 12 فبراير 2011, 11:02 pm

نعم يا ( ريم ) ان معاكى فى كل الكلام دة بس مشعارف الاعضاء فين يمكن فى ( ميدان التحرير )

انا اتكلمت مرة وقلت لو كل واحد يكتب موضوع كل اسبوع يمكن نرجع زى الاول ( ريم ) صح

ياريت ياريت

رسالة الى اعضاء المنتدى وكل اللى فية
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» هاااااااااااااااااااااااام.......لكل اعضاء المنتدى
» مبادره تعارف لكل اعضاء المنتدى
» رسالة إلى حبيبة
» رسالة من الحب
» رسالة شكر وتقدير للاخ اسماعيل فوده