منتدى كراديس

منتدى كراديس

منتدى شباب كراديس
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 ماتحتاجة قرية كراديس

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
العندليب
نجم كراديس
نجم كراديس


عدد المساهمات : 210
نقاط : 292
تاريخ التسجيل : 28/12/2009
العمر : 29

مُساهمةموضوع: ماتحتاجة قرية كراديس   الثلاثاء 09 فبراير 2010, 5:25 pm

منذ ولت ولم أرا شىءفى قريتى قد تغير لم اعرف ماهو السبب
فقرية كراديس تحتاج الى اعادة النظر فى حالتها الاجتماعيةوحالتها الثقافية
ولكن قبل هذا وذاك وغيرهما الكثير ان قرية كراديس تحتاج اهالى قرية كراديس
تحتاج مسئولى قرية كراديس
ليس من المعقول ان مسئولى قرية كراديس او المتحدثين بأسم اهالى كراديس ينقسمو الى قسمين
قسم يؤيد هذاوقسم يؤيد ذاك اين القسم الذى يؤيد مصلحة قريتى ومصلحتى ومصلحة اهل قريتى أرا فى قريتى
فرق مقسمة هذا يوعاند فى ذاك وذاك يوعاند فى هذاوالضائع وهو انا واهل قريتى اين قرية كراديس على خريطة ديرب نجم فى التطوير
منذ أيام قليلة رئينا بأعيننا ماذا فعل الصرف الصحى بالقرية
ولم يقدرو على فعل شىء الا بانقطاع المياة اكثر من 6 ساعات
نحن مايميزنا عن المدن هو الهدؤ توافر الخدمات الاجتماعيةوان كانت غيرمتقنة
اخوتى واصدقائى فى المنتدى ان كنت مخطأ ارجو ان تبصرونى على الصواب
وان كانت هذة هى الحقيقة

فلكى اللة يا كراديس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابو السعيد
عضو عسوووووول
عضو عسوووووول


عدد المساهمات : 6
نقاط : 6
تاريخ التسجيل : 09/03/2010

مُساهمةموضوع: رد: ماتحتاجة قرية كراديس   الأربعاء 10 مارس 2010, 6:22 pm

اشكرك على اهتمامك بالبلد

وعلى كل حال كراديس اهم حاجة عاوزاها هى ( رجاله ) !!!!!!!!!

بجد اذا فيه رجاله تحمل هم البلد فاعتبر ان الامور كلها هتظبط

والبلد هتكون احلى عروسة وسط منطقتها .

( ياريت رجاله تحمل هم كراديس بلدى الام ) وشكرا على المنتدى الجميل ياشباب كراديس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
aly aly ahmed
عضو عسوووووول
عضو عسوووووول


عدد المساهمات : 12
نقاط : 25
تاريخ التسجيل : 15/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: ماتحتاجة قرية كراديس   الأربعاء 24 مارس 2010, 10:26 pm

بص ياهانى كلامك زى الفل بس صدقنى محدش منا يقدر يعمل حاجة لوحدة والمثل الى بيقول الى مالوش كبير يشتريلة كبير صح عشان كدة لازم يكون لينا كبير صح ولا انا علطان (على محمد عطية عوض الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
العندليب
نجم كراديس
نجم كراديس


عدد المساهمات : 210
نقاط : 292
تاريخ التسجيل : 28/12/2009
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: ماتحتاجة قرية كراديس   السبت 27 مارس 2010, 6:17 pm

اكيد انك مش غلطان يا عم على وهو دة الى انا بدورة علية (الوحدة)وهو دة الى يعنية المثل الى انت قلتة
تحياتى اليك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الماتدور محمد
عضو فضى
عضو فضى


عدد المساهمات : 81
نقاط : 113
تاريخ التسجيل : 26/12/2009
العمر : 29
الموقع : كراديس - ديرب نجم - شرقية

مُساهمةموضوع: رد: ماتحتاجة قرية كراديس   السبت 27 مارس 2010, 7:11 pm

الله ينور عليكوا انتو عرفتوا الى فيها لو احنا كلنا تقف ايد واحدة هنعمل كل
حاجة حلوة في البلد ونحافظ عليها بتمنا من سيدتكم انا نقف يد واحدة من النهاردة
وشكرا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد سعد
مشرف
مشرف


عدد المساهمات : 523
نقاط : 1290
تاريخ التسجيل : 23/12/2009
العمر : 29
الموقع : كراديس/ديرب نجم /شرقية

مُساهمةموضوع: رد: ماتحتاجة قرية كراديس   الإثنين 29 مارس 2010, 8:22 am

بسم الله الرحمن ارحيم
واله الواحد زهق من كتر الكلام
وياريت يبقى فى خطوه ايجابيه
احسن من الكلام بسى على العموم الله ينور


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد ماهر حامد
عضو مميز
عضو مميز


عدد المساهمات : 153
نقاط : 219
تاريخ التسجيل : 23/12/2009
العمر : 28
الموقع : كراديس

مُساهمةموضوع: رد: ماتحتاجة قرية كراديس   الإثنين 29 مارس 2010, 9:31 am

بسم الله الرحمن الرحيم
المهم مش القريه الى تتغيير المهم ان الناس الى فيها يتغيروا ويحبوا بعض هو ده اتلتغير الحقيقى
وعلى العموم الموضوع ده محتاج وقفه للمناقشه بمساعده ابناع القريه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
وليد العنانى
مراقب المنتدى


عدد المساهمات : 780
نقاط : 1920
تاريخ التسجيل : 12/12/2009
العمر : 29
الموقع : walid_maher2010@yahoo.com

مُساهمةموضوع: رد: ماتحتاجة قرية كراديس   الإثنين 29 مارس 2010, 1:39 pm

محمد الحناوى كتب:
بسم الله الرحمن الرحيم
المهم مش القريه الى تتغير المهم ان الناس الى فيها يتغيروا ويحبوا بعض هو ده التغير الحقيقى
وعلى العموم الموضوع ده محتاج وقفه للمناقشه بمساعده ابناء القريه









سأحبس الدموع فى زنزانه العيون حتى لا يروها من حولى فيتألمون سأبكى بدموع لايرها البشر وسأرحل الى جزيرة قد ينساها القدر فمن عاش على الامل لا يعرف المستحيل ومن فارق الاحبه عرف المستحيل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mando4046
عضو عسوووووول
عضو عسوووووول


عدد المساهمات : 9
نقاط : 21
تاريخ التسجيل : 02/04/2010

مُساهمةموضوع: يا هانى كراديس بازن الله تعالى كتكون كروسه كتكون احسن بلده فى ديرب نجم بازن الله تعالى بس ربنا يوفق لاستاز خالد مختار فى المشوار الى هو ماشى فيه وهو هيخلى كراديس واهل كراديس حلوين بازن الله   الجمعة 02 أبريل 2010, 3:12 am

lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mando4046
عضو عسوووووول
عضو عسوووووول


عدد المساهمات : 9
نقاط : 21
تاريخ التسجيل : 02/04/2010

مُساهمةموضوع: رد: ماتحتاجة قرية كراديس   الجمعة 02 أبريل 2010, 3:16 am

يا شباب كراديس عيزين وكفتكو معانا فى لانتخابات علشان نعرف نعمل حاجه لبلدنا صح يوكون فيها عظو مجلس شعب علا فكرا هو هيخدم الجميع وهيزبت بلدنا جامد هو المحاسب خالد مختار فوده نؤيده وبنا معاه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
وليد العنانى
مراقب المنتدى


عدد المساهمات : 780
نقاط : 1920
تاريخ التسجيل : 12/12/2009
العمر : 29
الموقع : walid_maher2010@yahoo.com

مُساهمةموضوع: رد: ماتحتاجة قرية كراديس   الجمعة 02 أبريل 2010, 1:17 pm

mando4046 كتب:
يا شباب كراديس عايزين وهمتكوا معانا فى الانتخابات علشان نعرف نعمل حاجه لبلدنا صح يكون فيها عضو مجلس شعب على فكره هو هيخدم الجميع وهيزيد بلدنا جامد هو االمحاسب خالد مختار فوده نؤيده وربنا معاه









سأحبس الدموع فى زنزانه العيون حتى لا يروها من حولى فيتألمون سأبكى بدموع لايرها البشر وسأرحل الى جزيرة قد ينساها القدر فمن عاش على الامل لا يعرف المستحيل ومن فارق الاحبه عرف المستحيل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
ماتحتاجة قرية كراديس
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى كراديس :: اجتماعى :: المشاكل الاقتصادية والسياسية-
انتقل الى: