منتدى كراديس
منتدى كراديس
منتدى كراديس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى كراديس

منتدى شباب كراديس

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!!

ريم
one_heart
محمد سعد
الزعيم المصرى
وليد العنانى
shimoooo
منير جوبا
سلمي
12 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
سلمي
مشرفه
مشرفه
سلمي

""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!! Empty
مُساهمةموضوع: ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!!   ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!! Emptyالسبت 25 سبتمبر 2010, 2:08 am

اهلين وهلا بكم احبابي الكرام
في اطلااله جديده لنا معكم في
"كرسي الاعتراااااااف"

ونوجه طبعا جزيل الشكر لضيفنا العزيز
اللي قدم كل جديد للمنتدي
وارائع في كتابه الاشعار وكلام عن الحب
انسان فعلا رقيق

وطبعا مع ضيفنا اليوم
هو ضيف مهم جدا في المنتدي ومن الاعضاء المميزون وشاركنا العديد من الموضوعات
ضيفنا هو

منيــــــــــــر عبد العزيــــــــــــــــز

اهلا وسهلا بك ضيفنا العزيز
اتمني لك قضاء وقت ممتع مع اسئله اعضاء المنتدي

سلمي
مشرفه
مشرفه
سلمي

مُساهمةموضوع: رد: ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!!   ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!! Emptyالسبت 25 سبتمبر 2010, 2:20 am

وكالعاده يامنيرررررررر
اسلتي اولا .......

الاسم والسن

لو الزمان رجع بيك تاني تحب ترجع لفين ؟؟ وليه؟؟ وتقول لمين عملت ليه كده_

_ هل احساسك خانك قبل كده

_لما بتهرب من حاجه معينه بتروح فين

_اعظم جرح دفنته ؟؟
_
اسوا خبر سمعته؟؟

هل جرحت من شخص قبل كده؟ وما السبب؟؟

مارائيك في صاحبه الكرسي وبصراحه؟؟؟

هل جرحت من الحب من قبل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تشعر بانك بداخلك ميزه تميزك عن الاخرين ماهي ؟؟

مالموقف الذي اسعدك داخل المنتدي ؟؟

لمن تقدم اعتذار؟؟

لمن تقدم حب؟؟

لمن تقدم اغنيه؟؟

تهدي لمين الالقاب دي
الشجاع_الحبيب_الهادئ_المرح_الجاد_الكتوم_المخلص

بتهيئلي كفايه عليك
جاااااااااااوب بكل صراحه واياك تسيب سؤال يابطل
وبامانــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
سلاموووووووز
منير جوبا
نجم كراديس
نجم كراديس

مُساهمةموضوع: رد: ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!!   ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!! Emptyالسبت 25 سبتمبر 2010, 3:13 am

اولا انا سعيد جدا انى معاكم ع الكرسى واحب ارحب بيكم واتمنى اجاباتى تكون موافقه
1-الاسم.. منيرمحمدعبدالعزيزاحمد
2-السن..يوم الثلاثاءهيبقى 22
3-لوالزمن رجع بيا هارجع لفين؟ لسن14سنه يعنى تالته اعدادى..ليه؟امنع قلبى يحب انسانه حبيتها بجد حبى الاول يعنى...
4-هاقول لمين عملت ليه كده؟ لنفسى لما حبيتها..
5-هل احساسك خانك قبل كده؟ كتيرررررررررررررر
6-لمابتهرب من حاجه معينه بتروح فين ؟ انا سواء كنت فرحان او زعلان باحب اكون لوحدى على سريرى.......
7-اعظم جرح دفنته؟ بصراحه انا اتعرضت لجرحين حبيب كدب عليا وباعنى ومفكرش فى مشاعرى لحظه ....... وجرح صديق مش فهمنى ولا حاول يسمع الا نفسه ويصدق كدبه........
8-اسوا خبر سمعته؟ وفاه اختى....
9-هل جرحت من شخص قبل كده وما السبب ؟ من صاحبى اللى بجد باحترمه ...... السبب انه انانى ودماغه جزمه قديمه......
10-ما رايك فى صاحبه الكرسى وبصراحه ؟ بجد من غير مجامله سلمى من الناس اللى باحبهم جدا وقريبين من قلبى ومعجب بمجهودها الكبير اللى قايمه بيه فى المنتدى وهيه انسانه رقيقه وطيبه وجدعه ومطلعه عينى وباقولها ماشى وحياه ربنا هاعرفك ........ واقولها ربنا يسعدك ويوفقك
11- هل جرحت من الحب قبل كده ؟ انا حبيت فى حياتى كلها مره واحده وكانت زميلتى وحبيتها من تالته اعدادى لحد رابعه جامعه بس اللى اكتشفته انى كنت استبن مركون والحمد لله انى صحيت بس كان متاخر ندمان على دموعى اللى نزلت منى عليها لانها باعتنى عند اول مطب وفعلا ماحولتش ولو محاوله واحده اننا نكون لبعض ده اكبر جرح انجرحته.........
12-تشعر بانك بداخلك ميزه تميزك عن الاخرين فما هي؟ التسامح ........بمعنى لو انا مزعل حد منى مش اعرف انام الا لما اصلحه مش يجلى نوم خالص مش موجوده فى ناس كتير
13-ما الموقف الذى اسعدك داخل المنتدى؟لما حسيت ان كل اعضاء المنتدى بيحبوا بعض وحاسس ان فيه موقف هيسعدنى ويسعد المنتدى كله قريب.........
14-لمن تقدم اعتذار ؟ لكل واحد غلطت فى حقه وللبرنسيسه اميرة ....... ولاسماعيل واقوله مش حاولت تفهمنى ولو للحظه......
15-لمن تقدم حب ؟ لكل اعضاء المنتدى وصحابى واهلى واخواتى واقولهم باحبكم جدا واتمنى اشوف كل واحد محقق كل احلامه يااااااااااااارب
16-لمن تقدم اغنيه ؟ لموحه اخويا ويوسف ابن اختى
17- لمن تهدى هذه الالقاب..........
الشجاع... بابا
الحبيب... وائل
الهادىء... سلمى وريم
المرح... وليد واميره
الجاد... هانى وحامد
الكتوم... لنفسى
المخلص... اسماعيل وكل اعضاء المنتدى اكيد مخلصين..............
باشكر سلمى واقولها بارب تكون اجاباتى عند حسن ظنكم واتمنى لها مزيد من النجاح والسعاده
منير جوبا
نجم كراديس
نجم كراديس

مُساهمةموضوع: رد: ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!!   ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!! Emptyالسبت 25 سبتمبر 2010, 10:50 am

الحمد لله خلصنا واحد ربنا يستر من اللى جاى اكتر ناس خايف من اسئلتهم
هما عارفين نفسهم.......................
shimoooo
عضو مميز
عضو مميز
shimoooo

مُساهمةموضوع: رد: ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!!   ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!! Emptyالسبت 25 سبتمبر 2010, 3:42 pm

ههههههههههههههههههههههههههه اولا انت مش غلط فيا عشان كل شوية تعتذر يا منير ثانيا انا بقة هسالك ايةةةةة اكتر موقف محرج حصلك فى حياتك واية اكتر حاجة ممكن تخليك تكرة الشخص اللى قدامككككككك ومش ترجع حتى تفكر فيةةةةةة وعمرك حبيب من طرف واحد ولا دايما كان من طرفين واية اكتررررر شخص بتحبة فى حياتك وفى اى بنت انت حبتها وهيا مش وافقت بيك ولا لا واية الموقف اللى حصل وازاى عرضت طريقة حبك للى بتحبهاااااااااااااا رد بقة يا منير مستنية ردك
منير جوبا
نجم كراديس
نجم كراديس

مُساهمةموضوع: رد: ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!!   ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!! Emptyالسبت 25 سبتمبر 2010, 4:37 pm

اولا انا بارحب باميره واقولها ماشى بكره تترد ليكى ..............
اجاااااااااااااااااوب بقى
1- اكتر موقف محرج اتعرضت ليه؟
2-اكتر حاجه تخلينى اكره الانسان اللى قدامى؟ لما اتاكد انه كدب عليا او قال فى حقى كلام ماحصلش ممكن اكره طول حياتى ومش اكلمه تانى
3-حبيت من طرف واحد ؟ لاء بس كنت باعجب ببنات بس كان الاعجاب ده بيروح بسرعه حبيت مره واحده وكانت من طرفين .........
4-اكتر شخص باحبه فى حياتى؟ ماما باحبها ومش باخبى عليها اى حاجه كل اسرارى معاها
5-فى بنت انت حبيتها ومش وافقت بيك ؟ لاء
6- ازاى عرضت طريقه حبك اللى بتحبها ؟ قصدك اللى كنت باحبها رفعت سماعه التليفون لحسن حظى انها اللى ردت قولتلها انا منير وبحبك بس المكالمه كلها كانت كلمه بس طلعت فى النهايه مش تستهلها ولا تستاهل اقل منها حتى .........................................

منير جوبا
نجم كراديس
نجم كراديس

مُساهمةموضوع: رد: ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!!   ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!! Emptyالسبت 25 سبتمبر 2010, 4:41 pm

انا قولت اجاوب على اكتر موقف محرج اتعرضت ليه فى الاخر
بصى ياستى اكتر موقف محرج اتعرضت ليه كنا رايحين نلعب فى ماتش كره وشوفت زميلى كان معايا فى الكليه وكنا صحاب جدا فجريت سلمت عليه وحضنته وبعدين لقيته مستغرب وانا عمال اطمن عليه وهوه مش بيرد وبعد ين فهمت بعد كده ان ده اخوه التؤام وصحابى بقى فضلم يضحكوا عليا والحمد لله عدى على خير بس وشى كان احمر ومكسوف من نفسى لان الناس كلها كانت واخده بالها
منير جوبا
نجم كراديس
نجم كراديس

مُساهمةموضوع: رد: ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!!   ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!! Emptyالسبت 25 سبتمبر 2010, 4:42 pm

شكر ا لسلمى ولاميره واتمنى ليكم التوفيق ياااااااااااااارب
وليد العنانى
مراقب المنتدى
وليد العنانى

مُساهمةموضوع: رد: ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!!   ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!! Emptyالسبت 25 سبتمبر 2010, 7:20 pm

حبيب قلبى قعد على الكرسى يا معلم اولا ايه الى انا قريته ده وعرفت منه انك مخاصم سمعه انا لحد دلوقتى مش مصدق ازاى ده انتم صحاب جامد وكفايه انكم طوال زى بعض يعنى اجهزه التصند شغاله تمام بس طالما كده احنا نعمل قاعده عرب بينكم ونجيب شويه سعودين على عراقين وكويتين علشان تكون قاعده عرب بجد اما بالنسبه لاسئلتى بقى
اولا تحب تقول ايه لاى حد انت زعلان معاه ومين الشخص ده
ثانيا وهل انت حزين على خصامك له
ثالثا ايه الامنيه الى نفسك فيها
رابعا : سر اول مره تقوله لنا؟؟؟؟

خامساا ان جرحت من شخص هل تبادر بالانتقام؟
هل لديك حبيب فهمك وفهم تفكيرك؟ومن هو؟
هل تثق في نفسك ؟ وماهو الاثبات؟؟

سادسا اولا كلمه حب لمين وكلمه اعتزار لمين وكلمه مدح لمين وكلمه حب لمين وكلمه خوف لمين واخيرا كلمه نصيحه لمين مع وضوح الاسباب

سابعا هل تعايشت مع الصمت مره ؟ وماذا احسست؟؟
2: ماهو اقل ماقلته؟ واكثر ماندمت عليه؟ واجمل مافقدته؟ واجمل ماكسبته؟
3: اغنيه دايما بتغنيها ومتملش منها
shimoooo
عضو مميز
عضو مميز
shimoooo

مُساهمةموضوع: رد: ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!!   ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!! Emptyالسبت 25 سبتمبر 2010, 11:39 pm

العفو بس بردوة مش خلصت اسالتى مزاجى كان وشح دلوقتى بقة فوقت ليك يا منير قولى اية اكتر صفة بتكرها فى نفسك ومين اكتر شخص بتكرة وعملك اية عشان تكرة واسمة

shimoooo
عضو مميز
عضو مميز
shimoooo

مُساهمةموضوع: رد: ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!!   ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!! Emptyالسبت 25 سبتمبر 2010, 11:41 pm

اها نسيت واجبار عليك تقول نكتبة تكون جامدة ولو طلعت وحشة ومش كل المنتدى ضحك هيتحكم عليك حكم وتنفذة هههههههههههههههههههههههه يلا بقة جاوب ربنا يعينك
منير جوبا
نجم كراديس
نجم كراديس

مُساهمةموضوع: رد: ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!!   ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!! Emptyالأحد 26 سبتمبر 2010, 10:49 am

اولا بارحب بحبيبى وليد واقوله شكرا ع شعورك النبيل بس مش تقلق مافيش حاجه بينى وبين اسماعيل
اجاااااااااااااااااااوب بقى على اسئلتك ...............................
1-تحب تقول ايه لاي شخص زعلان معااااه؟ اقوله اسف حتى لو انا مش غلطان وده مش ضعف منى اننا باتاسف بس كل واحد بيعمل باصله....
- مين الشخص ده ؟ اعتقد كلكم عرفينه واقوله اهدا وسيبك من اللى بياكلوا دماغك وانت مسلم لهم دول بيفكروا ليك كمان ودايما انت ماشى ورائهم فوق واصحى انت كده هتخسر حاجات كتير
2-هل انت حزين على خصامك له؟ ما انكرش انى فعلا زعلان لانى خسرت واحد المفروض انه كان عزيز عليا بس عسى ان تكرهوا شيئا وهوه خير لكم .........
3-ايه الامنيه اللى نفسك فيها ؟ نفسى احقق احلام اهلى فيا سواء لو سفرت او اشتغلت هنا نفسى اخليهم احسن واسعد ناااااس ونفسى صحبنا كلهم انت عارفهم تعزمنا انت يا وليد ع العشاء فى مره ههههههههه
4-سر اول مره اقوله؟ طول فتره الجامعه عمرى ما كلمت بنت واحده ولا صاحبت بنااااااات
5-لو انجرحت من شخص هل تبادر بالانتقام ؟ لاء مش فيا الطبع ده
6-هل لديك حبيب فهمك ؟ وفهم تفكيرك ؟ ومن هو؟ حبيب فهمنى انا كنت حاسس وقتها لما كنا بنتكلم انها فهمانى وفهمه تفكيرى بس مش عارف ده كان تمثيل ولا انا اللى مش كنت عايز اشوف جايز الغلط عندى وجايز الغلط عندها ..... مين هوه؟ اول حرف منها (ع)........كفايه كده
7-هل تثق فى نفسك؟ نعم...... وماهو الاثبات؟انى الحمدلله ليا صحاب كتير والصداقه دى بتجى لما اللى قدامك يلاقيك واثق فى نفسك وفى تفكيرك متزن فى كلامك اكيد يحب انه يكون صديق ليك وكلام الناس ليا بيبين ليا انى عندى ثقه فى نفسى اوقات بيقولوا مغرور بس انا عمرى ما كنت كده
8-كلمه حب لمين؟ لحبيبتى اللى لسه ما اعرفهااااااش .......... كلمه اعتزاز؟ لكل اعضاء المنتدى واصدقائى واقولهم سعيد جدا انى مشارك معاكم ومعتز بصداقتكم طول حياتى.................
كلمه مدح؟ لكل واحد اتخان او انجرح من اللى بيحبه وكان رد فعله مش انتقام ولا تخليص حق ولكن بعد فى صمت........... كلمه خوف؟ لنفسى اقولها اخاف مش تحققى اللى بتحلمى بيه... ولوليد اقوله خايف اللى انت بتعمله وانا عرفه يوقعك فى مشكله اقوله راجع نفسك وخليك مخلص.......
9- نصيحه لمين مع وضوح الاسباب؟ النصيحه لسلمى ليه علشان انا اعرف مشكلتها اقولها سيبى قلبك يعيش خليه يحلم ويحب من تانى مش كل الناس جارحه ولا خاينه ادى نفسك فرصه تانيه تثبيتى فيها انك هتتحبى وهيجيلك اللى يبدلك نفس الحب...........
النصيحه التانيه ؟ لسمعه اقوله احنافعلا مش نقدر نعيش من غير صحاب ولكن كل واحد فينا ليه كارزما وشخصيه وقرار ودايما انت قرارك مش من دماغك سيبك من صحابك اللى بيخدوك وينسوك حاجات كتير بتعمل نفسك مش شايفها ولا تعرفها انا مش عملت اى حاجه تزعلك منى كنت ممكن ترد عليا وتعتب وبعد كده تاخد قرار بس فكر وخلى لعقلك مكان فى حياتك..................
10- هل تعايشت مع الصمت مره؟ تعم تعايشت مع الصمت.... وماذا احسست؟ احسست انك بعدها لازم تنام بجد مش هزار لان دماغك وتفكيرك كله انت محدده فى نطاق معين والصمت على فكره احساس صعب جدا
11- اقل ما قلته؟ السؤال ده بخصوص موقف لما بالاقى حد متعصب عليا مش بارد خالص عليه بس بارجع بعدها واعتبه........... اكثرما ندمت عليه؟ حبى الاول...........
اجمل مافقدته؟ الحمدلله ما فقدتش حاجه مهمه واللى هافقده اكيد ربنا كاتبه ليا.............
اجمل ما كسبته ؟ كل اصحابى واصدقاء المنتدى دى احلى حاجه كسبتها بجد.............
اغنيه دايما باغنيها ومش بامل منها؟ انا باحب كل اغانى عمرو دياب باحب اغنى اغنيه(اوعدنى انك)
منير جوبا
نجم كراديس
نجم كراديس

مُساهمةموضوع: رد: ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!!   ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!! Emptyالأحد 26 سبتمبر 2010, 11:02 am

تانى يا اميره ماشى هاجاوب بس خليكى فاكره لك يوم ياظالم
منير جوبا
نجم كراديس
نجم كراديس

مُساهمةموضوع: رد: ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!!   ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!! Emptyالأحد 26 سبتمبر 2010, 11:09 am

ع فكره ياجماعه قبل ما اجاوب ع اميره احب اعرفكم سر اللى خلانى اسمع عمرو دياب واحد معانا كلنا بنحبه وباقوله البلد وحشه من غيرك حبيبى (وائل)..........................................
منير جوبا
نجم كراديس
نجم كراديس

مُساهمةموضوع: رد: ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!!   ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!! Emptyالأحد 26 سبتمبر 2010, 11:18 am

ايون يا برتسيسه
1-اكتر صفه باكرها فى نفسى؟ العصبيه ومش باحب اسمع لحد لو كنت متعصب حتى لو كان بينصحنى بنصيحه هتفيدنى فى حياتى.........
2-اكتر شخص باكره ؟ هوه مش كره يعنى بس الانسانه اللى حبتها 7 سنين ......
عملى ايه علشان اكره؟ كدب عليا الفتره دى كلها وباعنى فى اول مره واتخلى عنى كل ما اشوفها تصعب عليا الايام اللى ضاعت من عمرى عارفيت ليه لانى مش كنت حاطط ليها بديل غير اننا نكون لبعض....
3- اسمه ايه ؟ مش اقدر اقول اسمه بس هيه زميلتى ومن بلدى واول حرف منها (ع)............
اى خد مه يا اميره بس ياريس مسيرك هتقعد على الكرسى ........... عايز اعيط
منير جوبا
نجم كراديس
نجم كراديس

مُساهمةموضوع: رد: ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!!   ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!! Emptyالأحد 26 سبتمبر 2010, 11:53 am

عاااااااااااااااااااااااااااايزه نكته ماااااااااااااااااااااااااااشى ......................
1-مرة واحد صعيدى جزمتة اتقطعت راح

خبطها وبعد اسبوع لقاها بقت كويسة راح فك الخياطة......
2-مرة واحد غبى جاله عقد عمل فى الكويت يوم السفر قاعد فى المطار فالمذيع الداخلى بيقول

على ركاب الرحلة رقم 550 المتوجهة الى الكويت التواجد بصالة الدخول واعاد ذلك مرة ثانية فموظف المطار بيقوله يا استاذ رحلة الكويت هتطلع, فرد علية وقاله ياعم دول طالعين رحلة انا طالع شغل.....................
3-مرة واحد صعيدى اشترى بطيخة وروح وهوا مروح طالع على السلم لقة واحد نازل

اقرع
قالة: فال اللة ولا فالك...................
4-مره دوله عاوزه تسفر المجانين بتاعتهم بره يتعالجوا فسفرتهم في طياره فا الطيار سمع دوشه فقال اللمساعد بتاعه

روح سكتهم فراح فلقي واحد قاعد ساكت كده مجنون برده فقالوا سكتهم يا عم قالوا حاضر وبعد شويه الطيار مسمعش نفس راح شاف في ايه لقي نفس المجنون برده قاعد ساكت قاله امال فين زميالك قاله فتحت لهم الباب وقولتلهم العبوا بره مش عايزه وجع دماغ...........
5-مجانين حط لهم الدكتور أغنيه قاموا يرقصون الا واحده !! قال لهاا لدكتوور ليه ما

بترقص مع زمايلك قالت اصل انا العروسة............................
6-واحد قاعد في أمان الله بيقرا الجرنان، وفجأة جت مراته وضربته بغطا الحلة فوق دماغه .. طرررررخ!!! الزوج: "فيه ايه يا بنت الحلال؟ ليه كدا ؟؟؟" الزوجة

الزوجة : "ايه الورقه اللي في جيب بدلتك ومكتوب عليها "سوسو"؟؟" الزوج: "يا بنت الحلال، ده اسم الحصان اللى بنشجعه في السباق!" الزوجه صدقته وراحت لحالها... بعد اسبوع، الزوج قاعد في أمان الله يقرا الجرنان، وفجأة جت مراته وضربته بغطا الحلة على راسه !! الزوج: "خير يابنت الحلال في ايه تاني؟؟" الزوجه:"حصانك على التليفون............................
7-مره عيل فافى اتخانق مع امه ..؟
فقال لامه انا ماشى ومش حقولك رايح فين
نزل من البيت ووقف تاكسى السواق قله

رايح فين
رد عليه وقاله اما انا مقولتش لماما حقوللك انت ؟؟.........
8-واحد بلديتنا رجع بيته لقى مراته فى السرير مع أثنين .. صرخ وهاج مراتى بتخونى ... بسرعة رد عليه

شاب منهم احنا الكاميرا الخفية لو مش عايز تذيع قول ما تذيعشى ... رد بلديتنا لأ ذيع خللى الناس تنبسط ...............
9-واحد بخيل قوى قال لمراته اعملي بيضين انا بيضه وانتى بيضه عالبال ما اطلع

اصلح الاريال طلع الدور السابع وهو بيعدل الاريال راح وقع وهو نازل قالها خليها بيضه واحده.....
10-مرة واحده بتخون جوزها وجوزها عرف

راح أستخبا تحت السلم و أول منزل عاشقها قال له بخ رد عاشقها يامامى
رد زوجها كل يوم من ده....................

منير جوبا
نجم كراديس
نجم كراديس

مُساهمةموضوع: رد: ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!!   ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!! Emptyالأحد 26 سبتمبر 2010, 11:54 am

اى خدمه يا اميره عشر نكت بس يارب يبقوا حلوين وابقى قوليلى اكتر واحده عجبتك انتى والاعضاء طبعاااااااااااااااااااااااااا وربنا يسامحك..................
منير جوبا
نجم كراديس
نجم كراديس

مُساهمةموضوع: رد: ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!!   ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!! Emptyالأحد 26 سبتمبر 2010, 3:40 pm

انتم بقى يا جماعه بتحتفلوا بعيد ميلادى بالاسئله دى ماشى
كل سنه وانتم طيبين وبصحه وسعاده
الزعيم المصرى
مدير عام
مدير عام
الزعيم المصرى

مُساهمةموضوع: رد: ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!!   ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!! Emptyالأحد 26 سبتمبر 2010, 4:07 pm

مساء الخير يامنير انا دخلت بس علشان امسى عليك واقولك كل سنه وانته طيب وانا على طول بعمل
كده مع اللى بيقعد على الكرسى لانهم بيصعبوا عليا وانا شايف ان الشباب والبنات قامو بالواجب وزياده
هههههههههههههههههههههههه
زلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو يـــــــــــــــــــــــــــــــــارب
منير جوبا
نجم كراديس
نجم كراديس

مُساهمةموضوع: رد: ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!!   ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!! Emptyالأحد 26 سبتمبر 2010, 4:30 pm

ماشى يا سامى وانت طيب بدل ما تقف جمبى بتدعى عليا وفرحات فيا
انتم كلكم كنتم صابرين ومستنين اليوم ده يجى ماشى ................ كل واحد ليه يوم...........
ربنا يسامحك يا سلمى ..................... Sad
shimoooo
عضو مميز
عضو مميز
shimoooo

مُساهمةموضوع: رد: ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!!   ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!! Emptyالإثنين 27 سبتمبر 2010, 12:54 am

اكتر واحدة عجبتنى التانية وبتاعت سوسو دى هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه جامد يا منيرررر وبعدين كل سنة وانت طيب عشان عيد ميلادك وعقبال مليون سنة واية رائيك كفاية اسالة كدة ولا ايةةةةةةةةةةةةةة
shimoooo
عضو مميز
عضو مميز
shimoooo

مُساهمةموضوع: رد: ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!!   ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!! Emptyالإثنين 27 سبتمبر 2010, 12:56 am

اها على فكرة سورى متزعلشى انى بتدخل فى حاجة تخصك الللى بيعك بيعة ومش تنتدم علية ولو قالك ماشى من حياتك خلية ياخد الباب وراة كفاية ان خسر قلب كان بيحبة بكرة يعرف قيمة القلب دة ويوم ما يرجعلك قفل الباب فى ووووشة كلنا مرينا بالتجربة دىىىىىىى فهمتنىىىىىى
منير جوبا
نجم كراديس
نجم كراديس

مُساهمةموضوع: رد: ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!!   ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!! Emptyالإثنين 27 سبتمبر 2010, 3:27 am

اولا مش يتفع تتاسفى لاننا مافيش بينا اسف وانا مستغرب ازاى انتى خلصتى اسئلتك انا جاهز لاى حد
وشكرا لشعورك الطيب والنبيل ناحيتى وميرسى ع النصيحه وعايز اقولك انى فعلا نسيتها وخرجت من حياتى انا مستنى هل من مبااااارز...............؟ هههههههههههههههههههههههههه
منير جوبا
نجم كراديس
نجم كراديس

مُساهمةموضوع: رد: ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!!   ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!! Emptyالإثنين 27 سبتمبر 2010, 3:31 am

وانتى طيبه يا اميره ومستنى اسئلتك ........................ ولو مش تعتزرى ليا تانى
منير جوبا
نجم كراديس
نجم كراديس

مُساهمةموضوع: رد: ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!!   ""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!! Emptyالإثنين 27 سبتمبر 2010, 3:35 am

قصدى يعنى مش ينفع تعتزرى ليا علشان ده كرسى اعتراف وحضرتك بتسالى وانا باجاوب اتمنى بس ان اجاباتى تكون مقنعه ليكى وانا والله متشكر جدا لتصيحتك بس مش تخافى عليا انا فعلا شيلتها من حياتى وراحت لحالها وربنا يوفقها ومستنى اسئلتك الجامده ولو اعرف ان سوء التفاهم اللى حصل بينا هيخلينا صحاب كده ده انا كنت قطعتك من زماااااااااااااان هههههههههههههههههههههههههههه
وبعدين فين ريم هيه اتخطفت ولا ايه........................................

""رحله حب انصحكم بربط الاحزمه.. رحله الي الخطوط القلبيه"" !!!!
صفحة 1 من اصل 3انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» تحياتى القلبيه من قناه هيس هيس كله كويس