منتدى كراديس
منتدى كراديس
منتدى كراديس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى كراديس

منتدى شباب كراديس

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟

الزعيم المصرى
one_heart
وليد العنانى
ريم
اسماعيل فوده
9 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
اسماعيل فوده
مدير عام
مدير عام
اسماعيل فوده

وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  Empty
مُساهمةموضوع: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  Emptyالأربعاء 15 سبتمبر 2010, 2:20 pm

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
احبابي واحبتي في الله

اهلا وسهلا بيكم معانا في كرسي الاعتراف

ضيفنا النهارده علي الكرسي هو ضيف
كل اللي اعرف عنها
انها اسمهااااا؟؟

ضيفنا النهارده هوووووو
::::::::::::::::::
:::::::::::

:::::::
::::
:
"""ريم""""

اهلا بيكى ضيفنا العزيزه يارب تقضي معانا وقت ممتع علي الكرسي

اسيبك بقي مع اسئله باقي الاعضاء
ويارب يكون كرسى مريح كده

تحياتى اسماعيل
وطبعا اكيد هكون اول واحد اسأل؟
https://karadies.hooxs.com/act?u=3&am
اسماعيل فوده
مدير عام
مدير عام
اسماعيل فوده

وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  Empty
مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  Emptyالأربعاء 15 سبتمبر 2010, 2:28 pm

اهلا اهلا ياست ريم
نورتى الكرسى ياعسل
وانا بقى هبدا معاكى شوية اسئلة كدة هما مش اسئلة اسئلة يعنى
اعتبريها دردشة يالة نبدا

اسمك؟

سنك؟

انتى منين؟

بتدرسى اية؟

وبتحبى الدراسة دى ولا كان نفسك تدرسى حاجة تانية؟
اية امنيتك فى الحياة؟

مرتبطة؟

اية طباعك اللى بتحبيها؟

اية طباعك اللى مش بتحبيها؟
ايهما اقرب اليكي اصدقائك او اخواتك؟؟؟
اهلاويه ام زملكاويه ؟؟
لو اهلاويه تحبي تقوللي للزمالك ايه ؟؟

لو زملكاويه تحبي تقوللي للاهلي ايه ؟؟
مواصفات شريك حياتك؟؟؟

ايه هواياتك ؟؟؟

حاجه بتعصبك جداً وحاجه بتهديكي جداً ؟؟

بتصدقي كلام الابراج ؟؟؟ ولماذا ؟؟؟
اي قسم في المنتدي تفضليه ؟؟؟ ولماذا ؟؟
الصراحة راحه . تؤمني بهذا المثل ؟؟ ولماذا ؟؟
شخص لاترفضي له طلبا ؟؟؟من هو؟
يلا بقى يا حلوه جوبى على الاسأله الى انتى مكنتيش رضيه تقليها

ودى طبعا طلبك على المنتدى ودى المنتدى
؟؟؟
هههههههه

ريم
نجم كراديس
نجم كراديس
ريم

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  Emptyالأربعاء 15 سبتمبر 2010, 6:04 pm

اسمك؟ ريم

سنك؟ 19

انتى منين؟ من دمياط

بتدرسى اية؟ كلية تربية قسم علم نفس

وبتحبى الدراسة دى ولا كان نفسك تدرسى حاجة تانية؟ بص يا اسماعيل انا بومن ان كل واحد بياخد نصيبة فعادى مش ها تفرق
اية امنيتك فى الحياة؟ انى اخلص دراستى

مرتبطة؟ لية السوال المحرج دا ينفع مش اردعلية

اية طباعك اللى بتحبيها؟ بحب كل طباعى

اية طباعك اللى مش بتحبيها؟ العصبية بكرهها قووووووووووووووووووى

ايهما اقرب اليكي اصدقائك او اخواتك؟؟؟ بص هو اخواتى وصحابى بحبهم وهما قريبن ليا بس ما فيش الا واحدة بس هيا اللى قريبة ليا قووووووووووووووووووى
اهلاويه ام زملكاويه ؟؟ طبعا اهلاوية
لو اهلاويه تحبي تقوللي للزمالك ايه ؟؟ اقول ليهم يغيروا للاهلى لانة ما فيش احسن منة

لو زملكاويه تحبي تقوللي للاهلي ايه ؟؟ مش ها اقول للاهلى حاجة لانى عمرى ما ها ابقى زملكاوية

مواصفات شريك حياتك؟؟؟ اول حاجة يكون عارف ربنا كويس قوووووووووووووووى ويكون محترم وبيحب الناس ويكون حلو كدة بص يكون فية مواصفات كلها حلوة وبقا شم مهم هو ابن مين ولا معاة فلوس ولا لا ويكون بقا اهم حاجة يحبنى جداااااااااااااااااااااااااا

ايه هواياتك ؟؟؟ اتفرج على المسلسلات دى احلى حاجة بحبها

حاجه بتعصبك جداً وحاجه بتهديكي جداً ؟؟ انا بتعصب بسرعة يعنى بتعصب من اللى بيكدب عليا واللى يتكلم عليا من ورايا بتعصب قووووووووووووووووى من كدة

تصدقي كلام الابراج ؟؟؟ ولماذا ؟؟؟ طبعا لا لانة حرام ما فيش حد عارف نصيبة فين ولا اللى ها يحصلة من كلام الابراج دى حاجة بتاع ربنا

اي قسم في المنتدي تفضليه ؟؟؟ ولماذا ؟؟ كل الاقسام جميلة جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

الصراحة راحه . تؤمني بهذا المثل ؟؟ ولماذا ؟؟ اة انا بؤمن بية لانى اصلا بحب الصراحة مش بحب اللى يكدب عليا

شخص لاترفضي له طلبا ؟؟؟من هو؟ انا مش بحب ارفض لحد طلب

وميرسى قوووووووووووووووووووووووووووى يا اسماعيل ان انت حطيتنى فى الكرسى دا حرام عليك انا مش كنت عايزة اقعد علية حرام عليك تسلم يا قمر

وليد العنانى
مراقب المنتدى
وليد العنانى

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  Emptyالأربعاء 15 سبتمبر 2010, 7:07 pm

منوره والله يا ريم الكرسى بتاع الاعتراف بصى يا باشا انا اسئلتى بسيطه تنحسر فى
اولا ان جرحت من شخص هل تبادر بالانتقام؟
هل لديك حبيب فهمك وفهم تفكيرك؟ومن هو؟
هل تثق في نفسك ؟ وماهو الاثبات؟؟

ثانيا: هل تعايشت مع الصمت مره ؟ وماذا احسست؟؟
2: ماهو اقل ماقلته؟ واكثر ماندمت عليه؟ واجمل مافقدته؟ واجمل ماكسبته؟
3: اغنيه دايما بتغنيها ومتملش منها؟
4: سر اول مره تقوله لنا؟؟؟؟
ريم
نجم كراديس
نجم كراديس
ريم

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  Emptyالأربعاء 15 سبتمبر 2010, 10:19 pm

اولا ان جرحت من شخص هل تبادر بالانتقام؟ طبعا لا هو جرحنى يبقى ها انتقم منة لية لو انتقمت منة ها يعرف ان انا زعلانة علشان كدة مش ها انتقم منة

هل لديك حبيب فهمك وفهم تفكيرك؟ومن هو؟ هو انا ينفع مش ارد على السوال دا

هل تثق في نفسك ؟ وماهو الاثبات؟؟ اة بثق فى نفسى من غير اثبات
ثانيا: هل تعايشت مع الصمت مره ؟ وماذا احسست؟؟ لا طبعا انا بطبعى شم بحب اتعايش مع الصمت لو فية حاجة بتكلم فيها

: ماهو اقل ماقلته؟ واكثر ماندمت عليه؟ واجمل مافقدته؟ واجمل ماكسبته؟ ما فيش وعمرى ما ندمت على حاجة فقدت حب كان نفسى انة يكمل اجمل ما كسبتة انى عرفتكم واتعرفت عليكم وكسبت ناس بتحبنى

3: اغنيه دايما بتغنيها ومتملش منها؟ اغنية لشيرين حبيتة بينى وبين نفسى واغانى مصطفى كامل كلها

4: سر اول مره تقوله لنا؟؟؟؟ بصراحة مش عارفة لانى انا مش عندى اصلا اسرار

وميرسى قوووووووووووووووووووووووووووووووووى قوووووووووووووووووووووووى يا قمر على اسئلتك البسيطة دى

one_heart
مشرف
مشرف
one_heart

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  Emptyالخميس 16 سبتمبر 2010, 12:28 am

انا بقى مصمم ع سؤال

هل تحبين ؟ ومن هو ؟ او ازكرى معلومات عنه ؟

ولا اسامح ف تجاهل اسئلتى

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

وايه السر اللى ف حياتك ونفسك تقوليه وخاايفه ؟

ازكرى معلومات عنه لو مش عايزة تقوووليه ؟

لو بتحبى حد هتقبليه لو اهلك رافضينه ؟

الحياة اتجاهل نهايتها

يلا بقى يا عسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسل

ريم
نجم كراديس
نجم كراديس
ريم

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  Emptyالخميس 16 سبتمبر 2010, 8:31 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههه والله انتوا حرام عليكم براحة عليا ماشى يا وائل

هل تحبين ؟ ومن هو ؟ او ازكرى معلومات عنه ؟ انا مش ها ينفع ارد على السوال دا معلومات عنة هو واحد طيب جداااااااااااااااااااااااااااااااا وهادى لدرجة معقولة وجميل وساعات لما بزعلة بيستحمل ومش بيقولى حاجة تزعلنى ودا اللى عاجبنى فية كفاية بقا عليكم كدة

وايه السر اللى ف حياتك ونفسك تقوليه وخاايفه ؟ والله ما فيش فى حياتى اى اسرار خايفة ان انا اقولها

ازكرى معلومات عنه لو مش عايزة تقوووليه ؟ كفاية كدة انا زكرتها فوق
لو بتحبى حد هتقبليه لو اهلك رافضينه ؟ والله انا ها ابقى فى حيرة انا ها اكون عايزاة وها اقبلة بس طبعا اهلى ها يبقوا شايفين اكتر منى ان هو مش مناسب ولو بحبة ها اقنع اهلى بية واخليهم يوافقم

ميرسى قووووووووووووووووووووووووووووى يا وائل على اسئلتك

اسماعيل فوده
مدير عام
مدير عام
اسماعيل فوده

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  Emptyالخميس 16 سبتمبر 2010, 10:08 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههه

اشرب

انا لسه جاى فى اسأله كمان بس شويه كده؟؟
ريم
نجم كراديس
نجم كراديس
ريم

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  Emptyالخميس 16 سبتمبر 2010, 10:24 pm

حرام عليك براحة عليا هو انت اية بتنتقم منى هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
اسماعيل فوده
مدير عام
مدير عام
اسماعيل فوده

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  Emptyالخميس 16 سبتمبر 2010, 11:49 pm

ايون بضبط كده؟؟

هههههههههههههههه

وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  Bom
one_heart
مشرف
مشرف
one_heart

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  Emptyالجمعة 17 سبتمبر 2010, 2:13 am

هل تحبين ؟ ومن هو ؟

انا لا اتنااازل عن اجااابة سؤالى

واصر اتم الاصرار عالاجااابه يا جماعه ده اسمه كررسى اعترااف

وكمان قولى لنا اسمه هو منين وكم سنه وقولى لنا كل حاااجه عنه

هههههههههههههه

؟

ريم
نجم كراديس
نجم كراديس
ريم

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  Emptyالجمعة 17 سبتمبر 2010, 5:52 am

هل تحبين ؟ ومن هو ؟ طبعا بحب واللى يقول ان هو مش بيحب يبقى مش بيقول الصراحة اما بقا هو مين دا مش ها ارد علية

اسمه هو منين وكم سنه وقولى لنا كل حاااجه عنه

طبعا انا مش ها ارد على السوال دا هو كام سنة مش عارفة بس هو اكبر منى بحوالى سنتين حاجة زى كدة ومش مهم يعنى تعرف هو كام سنة اقول كل حاجة عنة ما انا قلت هو طيب وجميل وهادى وبيحب الناس ومش بيزعل منى مهما حصل ومش بيرزعلنى ولو زعلنى بيبقى زعلان قوووووووووووووووى كفاية بقا كدة وميرسى قووووووووووووووووووووووووووووى يا قمر على الاسئلة دى
one_heart
مشرف
مشرف
one_heart

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  Emptyالجمعة 17 سبتمبر 2010, 6:09 am

هل تحبين ؟ ومن هو ؟

انا لا اتنااازل عن اجااابة سؤالى

واصر اتم الاصرار عالاجااابه يا جماعه ده اسمه كررسى اعترااف

وكمان قولى لنا اسمه هو منين وكم سنه وقولى لنا كل حاااجه عنه

هههههههههههههه

؟

للمرة الثانيه لا اتناززل نحن ف كررسى اعترااف

one_heart
مشرف
مشرف
one_heart

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  Emptyالجمعة 17 سبتمبر 2010, 6:11 am

انا هنااام ولما اجى بكرة من الشغل الاقى الاجاابه

مش قاادر اقعد يا جماعه

سلام خدوا بالكوا من نفسسكم

ف رعاية الله

اتمنى عودة كل حبيب لحبيبته

ريم
نجم كراديس
نجم كراديس
ريم

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  Emptyالجمعة 17 سبتمبر 2010, 6:34 am

وانا قلت ليك اجابتى انت سالت وانا رديت عليك يا قمر يبقى مش ها ارد تانى
الزعيم المصرى
مدير عام
مدير عام
الزعيم المصرى

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  Emptyالجمعة 17 سبتمبر 2010, 7:26 am

انا شايف انك نشفتى من كتر الاسئله فا انا دخلت بس علشان اقولك كل سنه وانتى طيبه
لان صحابى قامو بالواجب معاكى منوره الكرسى ياقمر
ريم
نجم كراديس
نجم كراديس
ريم

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  Emptyالجمعة 17 سبتمبر 2010, 7:45 am

هههههههههههههههههههههههههههههههه اة بجد قاموا بالواجب على اكمل وجة حرام عليهم وانت طيب يا قمر وعلى فكرة انا مش عايزة انورة تانى كفاية عليا كدة تسلم يا قمر
اسماعيل فوده
مدير عام
مدير عام
اسماعيل فوده

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  Emptyالسبت 18 سبتمبر 2010, 8:44 am

هههههههههههههههههههههههههههههه

ولنبى يعنى عوزه تقعدى على الكرسى المحترم ده

وعوزانى ارحمك

هعهعهعهعهعهعهعهعهعه

لاع

خد عندك

وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  Icon_biggrin وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  Icon_biggrin وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  Icon_biggrin وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  Icon_razz
-باقة ورد لمن تهديها ...؟؟
من هو توأم روحك ...؟؟

من هو العضو اللي يستحق انه تقول عنه محبوب بين الاعضاء ؟

شاورتى لتاكسى واتفقتى معاه هيروح فين قالك اوك وبعد مركبتى قالك لا مش هروح اتفضلى انزلى؟؟؟

لو رقم غريب اتصل بيكى ورد عليكى واحد قالك انا صاحب خطيبك وقاللى اكلمك بداله عشان هو رايح مشوار مهم؟؟؟؟

لو بتجرى عشان تلحقى المترو قبل ميغلق الباب وانتى بتركبى قفل على النص بره؟؟؟؟

واقفه فى اتوبيس راح قام لك شاب محترم وقالك اتفضلى وبعد خمس دقائق قالك لو سمحتى قومى عشان عاوز اقعد؟؟؟

لو نازله من غير فلوس وخطيبك عزمك على كشرى او عصير قصب وهو جاى يحاسب طلع ناسى المحفظة فى البيت؟؟؟؟

لو صبحتى الصبح لقيتى فى قرار بيقول البنات من سن 17 سنه لحد 25 هيدخلوا الجيش؟؟؟؟؟
هتحصل انشاء الله
ههههههههه
المهم نكمل
ايهم تفضلي الزواج بشخص تم التعرف عليه بواسه النت او مجهول الشخصيه!!

من يكون الرجل الذي تقفي امامه ضعيفه !!

عندما تكوني معجبه به .. ماهي طريقتك في الوصول الى قلبه !!

كفايه كده بقى ولينا عوده؟؟؟

ههههههههههههههه

سلاموزه يا قمر
الررررررررد
ريم
نجم كراديس
نجم كراديس
ريم

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  Emptyالسبت 18 سبتمبر 2010, 3:39 pm

حرام عليك يا اسماعيل براحة عليا اية كل الاسئلة دى

باقة ورد لمن تهديها ...؟؟ بهديها لكل اللى بحبهم ولاعضاء المنتدى كلهم

من هو توأم روحك ...؟؟ طبعا صحبتى واختى اللى مليش غيرها

من هو العضو اللي يستحق انه تقول عنه محبوب بين الاعضاء ؟ ما فيش عضو مميز كل الاعضاء محبوبين

شاورتى لتاكسى واتفقتى معاه هيروح فين قالك اوك وبعد مركبتى قالك لا مش هروح اتفضلى انزلى؟؟؟ طبعا ها انزل مش ها احرج نفسى لو اية

لو رقم غريب اتصل بيكى ورد عليكى واحد قالك انا صاحب خطيبك وقاللى اكلمك بداله عشان هو رايح مشوار مهم؟؟؟؟ طبعا مش ها اسمح لية ان هو يكلمنى بصفتة اية يعنى يكلمنى دا يعنى صاحب خطيبى مش ينفع اصلا اتكلم معاة لانى ها اراعى شعور خطيبى

لو بتجرى عشان تلحقى المترو قبل ميغلق الباب وانتى بتركبى قفل على النص بره؟؟؟؟ والله مش عارفة

واقفه فى اتوبيس راح قام لك شاب محترم وقالك اتفضلى وبعد خمس دقائق قالك لو سمحتى قومى عشان عاوز اقعد؟؟؟ طبعا ها اقوم وها اشكرة كمان لانة سمحلى ان انا اقعد يبقى من حقة ان لما يقولى قومى ها اقوم

لو نازله من غير فلوس وخطيبك عزمك على كشرى او عصير قصب وهو جاى يحاسب طلع ناسى المحفظة فى البيت؟؟؟؟ مش عارفة ها ارد اقول اية

لو صبحتى الصبح لقيتى فى قرار بيقول البنات من سن 17 سنه لحد 25 هيدخلوا الجيش؟؟؟؟؟ هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه يا سلام مش ها تحصل طبعا هيا اية هيصة لية البلد والعالم كلة ما فيش فية شباب انتوا روحتوا فين علشان البنات هيا اللى تدخل الجيش ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ايهم تفضلي الزواج بشخص تم التعرف عليه بواسه النت او مجهول الشخصيه!! والله يا اسماعيل لا كدة ولا كدة لانى لو اخدت من على النت مش ها يستمر كتير لان ها يكون فية التعارف سطحى ومش واضح اما بقا لو مجهول طبعا ها اخاف لان انا مش عارفة ان كان الشخص دا كويس ولا لا مش ها اضمنة يعنى فانا رايى لا دا ولا دا
من يكون الرجل الذي تقفي امامه ضعيفه !! الشخص اللى يحبنى جداااااااااااااااااااااااا ويحترمنى ومش يزعلنى دا انا ها اقف قدامة ضعيفة
عندما تكوني معجبه به .. ماهي طريقتك في الوصول الى قلبه !! ما فيش طريقة طبعا اذا كان هو مش معجب بيا يبقى لية انا كمان اعجب بية

كفاية بقا حرام عليك يا اسماعيل انت بتنتقم منى انا مش عملت ليك حاجة كفاية بقا وميرسى يا قمررر على الاسئلة دى

منير جوبا
نجم كراديس
نجم كراديس

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  Emptyالسبت 18 سبتمبر 2010, 4:09 pm

طبعا انا مش اقدر تكون ريم على الكرسى ومش اسالها
اولا منوره نخش بقى على الاسئله جااااااهزه/
1-لو رجع بيكى الزمن شويه تتمنى تغيرى ايه من ماضيكى؟
2-ماذايعنى لريم الحب ؟
3-متى تتخلى عن كبريائك؟
4-ايه اهم ايجابياتك واهم سلبياتك؟
5- متى تقولى انا اسفه؟
6-ايهما اصعب بالنسبه ليكى خيانه حبيب ولا خيانه صديق ولماذا؟
7- ماهو حلم الطفوله اللى لسه فى ذهنك ؟
8- من هو مثلك الاعلى فى الحياة؟
9- ماذا تعنى التضحيه ليكى ومتى تضحى ؟
10-متى تنزل دموعك؟
منير جوبا
نجم كراديس
نجم كراديس

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  Emptyالسبت 18 سبتمبر 2010, 4:13 pm

اى خدمه ياريم اسئله سهله وكل سنه وانتى طيبه واتمنى انى ماكونتش ضايقتك بالاسئله دى
ريم
نجم كراديس
نجم كراديس
ريم

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  Emptyالسبت 18 سبتمبر 2010, 4:33 pm

لا طبعا يا قمر ولا ضايقتنى ولا حاجة انا ها ارد عليك
ريم
نجم كراديس
نجم كراديس
ريم

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  Emptyالسبت 18 سبتمبر 2010, 4:47 pm

ميرسى قووووووووووووووووووووووووووى يا قمر انت اللى منور

لو رجع بيكى الزمن شويه تتمنى تغيرى ايه من ماضيكى؟ اغير ان انا مش احب خالص لان الحب دا عذاب

ماذايعنى لريم الحب ؟ الحب عندى كل شى لان من غير الحب الناس مش تعرف تعيش ومش شرط حب الحبيب لحبيبتة فية حب الاهل والاصدقاء علشان كدة انا الحب عندى كل حاجة

متى تتخلى عن كبريائك؟ عمرى ما اتخلى عن كبريائى لاى سبب من الاسباب

-ايه اهم ايجابياتك واهم سلبياتك؟ اهم ايجابياتى ان انا بصدق الناس بسرعة
اهم سلبياتى العصبية انا عصبية جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ومش بعرف اتحكم فى نفسى بتعصب من اى حاجة
متى تقولى انا اسفه؟ طبعا مش ها اقولها لانى مش بحب الكلمة دى انا عمرى ما قلتها خالص لاى حد مهما كنت غلطانة فية عمرى ما اقولة انا اسفة خالص لو اية
ايهما اصعب بالنسبه ليكى خيانه حبيب ولا خيانه صديق ولماذا؟ والله يا قمر الاتنين اصعب من بعض خيانة الحبيب دى صعبة لانى حبيتة وهو خانى
اما الصديق عندى انا بقا اصعب من الحبيب لانى صاحبى دا اللى كان معايا وأمنتة على اسرارى يخونى دى حاجة صعبة عليا ومش ها اقدر استحملها
ماهو حلم الطفوله اللى لسه فى ذهنك ؟ مش عارفة لانى اصلا مش فاكرة حاجة
من هو مثلك الاعلى فى الحياة؟ طبعا بعد ربنا والرسول بابا وماما واخواتى وصحبتى لانى بحبهم قووووووووووووووووى
ماذا تعنى التضحيه ليكى ومتى تضحى ؟ التضحية شى حلو لانك بتحس ان انت اللى بتضحى علشانة دا مهم عندك ومش تقدر تستغنى عنة ممكن اضحى لية بكل حاجة حتى لو اية لانى ها اكون بحبة يبقى لازم اضحى علشانة مهما حصل
متى تنزل دموعك؟ فى اى وقت عند فراق حد انا حبيتة قووووووووووووووى او انا خسرت حد مش كنت عايزة اخسرة فى اى وقت يدمع علية

ميرسى قووووووووووووووووووووووووووووووووووى يا قمر على الاسئلة دى تسلم يا قمر

اسماعيل فوده
مدير عام
مدير عام
اسماعيل فوده

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  Emptyالأحد 19 سبتمبر 2010, 12:45 am

ماشى ياعم على الاجابه الجميله دى

بس مش عشان جوبتى وعماله تثبتى فيه هسيبك لالالالاعع

لسه بدرى على الاسبوع

ههههههههههههههههههههههه????????
محمد سعد
مشرف
مشرف
محمد سعد

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  Emptyالأحد 19 سبتمبر 2010, 11:39 am

بسم الله الرحمن الرحيم
منوره يا ريم

المشكله ان اسماعيل سالك كل الاسئله
بسى مش مشكله انا ليه سؤال واحد ويارب يكون خفيف
مين الى عرفك على المنتدى
وشكرا

وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 3انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع ؟؟؟؟؟
» اهلين وهلا بيكم في تاني اطلاله لنا في كرسي الاعترااااااااف* كله يدخل ويضع سؤلا
» << اهلا بيكم احبابي في معيادنا الاسبوعي وضيفنا في الكرسي <<
» ااهلا بيكوا من تاني وضيف جديد
» اهلين وهلا بيكم في رابع اطلاله لنا في كرسي الاعترااااااااف