منتدى كراديس
منتدى كراديس
منتدى كراديس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى كراديس

منتدى شباب كراديس

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟

الزعيم المصرى
one_heart
وليد العنانى
ريم
اسماعيل فوده
9 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
سلمي
مشرفه
مشرفه
سلمي

وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  - صفحة 2 Emptyالأحد 19 سبتمبر 2010, 9:12 pm

عمرك اطول من عمري ياسمعه انا كنت والله ناويه
ااقعد ريم علي الكرسي لما ارجع بس انتا دايما بتسبق بالخير يااشطه
المهم انا بقي ياريم اول مره ابقي اخر واحده اسال بس يالا مش مشكله
اولا
انتي منين من دمياط يمكن نبقي جيران ولا حاجه ؟؟
بتعملي ايه في وقت فراغك؟؟
حاجه عملتيها وندمتي عليها؟؟
امنيه يتمناها قلبك؟؟
مالموقف الذي اسعدك داخل المنتدي؟؟
ماهي الاغنيه اللي تسمعيها وتبكي معها؟؟
واخيرا نصيحه او كلمه تقوليها ليا؟؟؟
اتمني اكون خفيفه عليكي وماكنتش تقلت
بالتوفيق ليكي ياقمرررر
ريم
نجم كراديس
نجم كراديس
ريم

وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  - صفحة 2 Emptyالأحد 19 سبتمبر 2010, 10:01 pm

ههههههههههههههههههههههه لا بقا انتوا اية متفقين عليا حرام وربنا مش مشكلة حصل خير المهم ان انتى ها تسالى هههههههههههههههههههههههههههه

انتي منين من دمياط يمكن نبقي جيران ولا حاجه ؟؟ بصى انا من دمياط نفسها

بتعملي ايه في وقت فراغك؟؟ حاجة من الاتنين ياما بتفرج على التليفزيون او قاعدة على النت او عند واحدة صحبتى
حاجه عملتيها وندمتي عليها؟؟مش عملت حاجة ومش ندمت على اى حاجة
امنيه يتمناها قلبك؟؟ طبعا بتمنى ان انا اخلص الكلية
مالموقف الذي اسعدك داخل المنتدي؟؟ ان انا اتعرفت عليكم كلكم وكمان ان انا وانتى طلعنا من بلد واحدة
ماهي الاغنيه اللي تسمعيها وتبكي معها؟؟كل اغانى مصطفى كامل
واخيرا نصيحه او كلمه تقوليها ليا؟؟؟ اقولك كل سنة وانتى طيبة مع ان هيا جت متاخر شوية واقولك ربنا يخليكى ويحميكى يا قمر

لا مش تقلتى علية ولا حاجة يا قمر واسئلتك خفيفة وميرسى قووووووووووووووى يا قمر

سلمي
مشرفه
مشرفه
سلمي

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  - صفحة 2 Emptyالأحد 19 سبتمبر 2010, 10:35 pm

ميرسي اووي ياريم علي ردك
بس مش فهمت يعني ايه من دمياط نفسها
دمياط نفسها مناطق انتي فين في دمياط بقي
؟؟؟؟؟؟؟ Rolling Eyes
shimoooo
عضو مميز
عضو مميز
shimoooo

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  - صفحة 2 Emptyالإثنين 20 سبتمبر 2010, 8:15 pm

بصى يا ريمو بقة بالمناسبة يعنى انتى بتحبى دلوقتى ولا لا بس انتى عارفة لو مش جاوبتى وبمنتهى الصراحة هتضربى تمام يا قمر
ريم
نجم كراديس
نجم كراديس
ريم

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 21 سبتمبر 2010, 12:58 am

طبعا منورة المنتدى كلة يا حبيبة قلبى وسوالك دا محرج جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا علشان كدة انا ممكن اقولك ان انا مش ها ارد على سوالك
one_heart
مشرف
مشرف
one_heart

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 21 سبتمبر 2010, 1:04 am

يسسسسلام

دا انتى كده مش جااوبتى على نص الاسئله

امال اسمه اعترااف ازاى

لا تجعل للاحزان اسوار دااخل قلبك

ريم
نجم كراديس
نجم كراديس
ريم

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 21 سبتمبر 2010, 1:07 am

وبالنسبة لسوال محمد معلهش انا اتاخرت شوية اللى عرفنى على المنتدى هو وائل يا محمد
shimoooo
عضو مميز
عضو مميز
shimoooo

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 21 سبتمبر 2010, 1:43 am

سبهالى بةق يا وائل انىت يا بت ازاى مش تجاوبى على سؤالى دة انا هولع فيكى لو مش جاوبتى جاوبى ومعلشى كرسى الاعتراف ددة اللى يتسال فية سوال يجاوبة مش يختار انىت كةد قلبتيها دردشة مش اعترافات
shimoooo
عضو مميز
عضو مميز
shimoooo

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 21 سبتمبر 2010, 1:47 am

صح يا وائل عندى حق انا صححححححححححح
one_heart
مشرف
مشرف
one_heart

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 21 سبتمبر 2010, 2:46 am

طبعا صح يا باشا هو انتى بتقولى حاااجه غلط

اديها واوعى تكستى لازم تجااوب عالاسئله دى

يلا بقى شدى حيلك وخليها تعترف بالحقااائق

لا تجعل للاحزان اسواار داخل قلبك

ريم
نجم كراديس
نجم كراديس
ريم

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 21 سبتمبر 2010, 4:45 am

فعلا انا اللى جبتة لنفسى انت وهو ها تتفقوا عليا ماشى يا سيتى يعنى ها تولعى فيا ها اهون عليكى كلة من اسماعيل ها اقولة اية يعنى غير ربنا يخلية وقعنى فى ايد من لا يرحم وطبعا انا مجبرة ان انا ارد على السوال دا ولا اية على العموم انا ها اريحك وها اريح وائل بصى يا ميرووووووووووو انتى عارفة طبعا عنى كل حاجة وعارفة ان انا انجرحت من الحب قبل كدة علشان كدة انا خايفة من الحب تانى خايفة لو حبيت تانى يحصل زى ما حصل المرة الاولى وانتى ادرى بقا منى ولا اية وبقولك اية مش تسالى تانى اصل وربنا ها تشوفى ها اعمل اية وانت يا وائل اية انت بتتفقوا عليا فعلا انا اللى غلطانة

وميرسى قووووووووووووووووووووووى يا ميروووووووووووو على سوالك المحرج دا وياريت مش تسالى تانى اوك
وليد العنانى
مراقب المنتدى
وليد العنانى

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 21 سبتمبر 2010, 1:01 pm

ونكمل اسئله الزل لريم واقولها وايه سبب الفشكله وعدم اكتمال الحب الاول
shimoooo
عضو مميز
عضو مميز
shimoooo

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 21 سبتمبر 2010, 3:24 pm

حبيبة قلبى وربنا معلشى يا ريمو اخر سءال ردى على سؤال وليد لو سمحتى اية سبب المشكلة اخيرررررررررا هشمت فيكىىىى ردى يا بت
shimoooo
عضو مميز
عضو مميز
shimoooo

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 21 سبتمبر 2010, 3:27 pm

بس انا عديتها لان سؤالى انت توهتى فية انا مش بسالك على حبك القديم انا بسالك بتحبى دلوقتى ولا لا المفروض اة او لا صريحة كدددة مش تلفى فى الاجابة هههههههههههههههه
ريم
نجم كراديس
نجم كراديس
ريم

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 21 سبتمبر 2010, 3:34 pm

والله يا وليد ها اقولك هو انا كنت فاكرة ان هو محترم وبعد كدة اكتشفت غير كدة يعنى ناس قالوا ليا ان هو مش محترم بس انا كنت شيفاة غير كدة علشان كدة انا مش كملت فى الحكاية قلت هيا حكاية فاشلة انا بقا بخصوصو سوال ميرووووووووووووووووووو ها اقولك يا قمرى دى حاجة تخصنى
سلمي
مشرفه
مشرفه
سلمي

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 21 سبتمبر 2010, 3:57 pm

وانا بقي ياريم عاوزه بس اعرف بجد
انتي منين بالظبط في دمياط
سوري مش عاوزه اتقل عليكي بس حب فضوول
بما انك من عندنا بقي
shimoooo
عضو مميز
عضو مميز
shimoooo

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 21 سبتمبر 2010, 4:06 pm

حاجة تخصنى اممممممممممممممم ماشى يا ريمو عموما انا كنت عاوزة اسيحلك بس انما انا عارفة هههههههههههههههههههههه عموما كفاية عليكى كدة يا قمررررررى بصراحة اتعصرتى
shimoooo
عضو مميز
عضو مميز
shimoooo

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 21 سبتمبر 2010, 4:08 pm

سلمى انتى من دميااااااااااااااط انا وريمو من الزرقا تعرفيهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
منير جوبا
نجم كراديس
نجم كراديس

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 21 سبتمبر 2010, 4:40 pm

معلشى ياريم هوه الكل كان مستنيكى تقعدى على الكرسى الله يكون فى العون
ريم
نجم كراديس
نجم كراديس
ريم

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 21 سبتمبر 2010, 5:14 pm

اة والله يا منير حرام عليهم كل دا كان اسماعيل السبب ها اقولة اية غير ربنا يسامحة مش كفاية عليا كدة حرام عليكم انا خلاص مش عاد عندى اى كلام اقولة غير ربنا يسامحة اسماعيل وعلى العموم مش مهم يا منير حصل خير يا قمر
shimoooo
عضو مميز
عضو مميز
shimoooo

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 21 سبتمبر 2010, 5:46 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
سلمي
مشرفه
مشرفه
سلمي

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 21 سبتمبر 2010, 5:50 pm

امممممممممممممممممممممممم
بس الزرقا دي بعيده عن دمياط علي فكره
بس حاجه بسيطه وتبقوا عندنا يعني
علي العموم انا سعيده بيكوا طبعا
وتمام اوي كده بقي معايا بنات في المنتدي
يقفوا جمبي ولا ايه
تشررفنا ياقمرر ويارب تيجي عندنا قريب واشوفكوا ان شاء الله
shimoooo
عضو مميز
عضو مميز
shimoooo

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 21 سبتمبر 2010, 5:52 pm

الشرف ليا يا قمر طبعا جمبكككككككك اها اكيد هنيجى ونشوفك احنا نطول يا قمررررررررررررررر نتشرف طبعا
ريم
نجم كراديس
نجم كراديس
ريم

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 21 سبتمبر 2010, 6:20 pm

انتى منين يا سلمى
ريم
نجم كراديس
نجم كراديس
ريم

مُساهمةموضوع: رد: وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟    وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟  - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 21 سبتمبر 2010, 6:22 pm

وياااااااااااااااااااااااااريت كفاية اسئلة لانى خلاص كدة انتوا حرام عليكم انتوا اية على رايى منير ما صدقتم نا انا قعدت على الكرسى حرام عليكم كفاية

وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع عضو غايب عن المنتدى هو ؟؟؟؟؟
صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» وبعد غياب رجعنالكم تاني في اطلاله جديده في الكرسي مع ؟؟؟؟؟
» اهلين وهلا بيكم في تاني اطلاله لنا في كرسي الاعترااااااااف* كله يدخل ويضع سؤلا
» << اهلا بيكم احبابي في معيادنا الاسبوعي وضيفنا في الكرسي <<
» ااهلا بيكوا من تاني وضيف جديد
» اهلين وهلا بيكم في رابع اطلاله لنا في كرسي الاعترااااااااف